Akumulátory do rámu typu Shark

Nejpopulárnější akumulátor Shark se montuje do rámu místo cyklo láhve.

Proč je akumulátor Shark tak populární? Elegantní tělo má dobře vyřešeno krytí citlivých částí, jako nabíjecího nebo USB konektoru, proti vodě. Vyrábíme také verzi HC (high current), která je schopna dodávat energii pohonu až do 2kW výkonu. Dodává se hned ve třech velikostech obalu a množství kapacit jak pro napětí 36V, tak 48V.

Tento akumulátor se dodává s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v základu v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou 36V/2A. Lze ale objednat také s 4A nabíječkou. V případě 48V varianty je dodávána nabíječka 48V/2,5A, ale opět lze objednat i silnější variantu a to konkrétně 5A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Shark 36V/ 11,6Ah

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x2900mAh). „Ochranou ruku“ nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.).

Shark 36V/ 14,5Ah

Tento Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola se střední kapacitou 36V/14,5Ah, je určen pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem. „Ochranou ruku“ nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balančním obvodem. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Shark 36V/ 17Ah

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s nejoblíbenější kapacitou 36V/17Ah, přitom v kompaktnějším balení! Je určený pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití při kompaktních rozměrech baterie. Box typu Shark. Vyrobeno ze značkových článků Samsung 35E. „Ochranou ruku“ nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Všechny konektory jsou chráněny jednou velkou gumovou krytkou. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Shark 36V/ 20,4Ah

Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s nejvýšší kapacitou 36V/20,4Ah. Je určený pro ty, kdo požadují nejdelší možný dojezd na jedno nabití při stále akceptovatelných rozměrech baterie. Box typu Shark. Vyrobeno ze značkových článků Samsung 35E. „Ochranou ruku“ nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Všechny konektory jsou chráněny jednou velkou gumovou krytkou. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Shark 48V/ 15Ah

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 48V/15Ah. Je je určený pro ty, kdo požadují i u 48V systémů  co nejdelší dojezd na jedno nabití při kompaktních rozměrech baterie do rámu. Nový box typu Shark. Vyrobeno ze značkových článků Sony/Murata VTC6. „Ochranou ruku“ nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Shark 48V/ 17Ah

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 48V/17Ah. Je určený pro ty, kdo požadují i u 48V systémů nejdelší možný dojezd na jedno nabití při kompaktních rozměrech baterie do rámu. Jedná se o nový box typu Shark, vyroben ze značkových článků Samsung (65x3400mAh). „Ochranou ruku“ nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS, atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Technické parametry Shark

*Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení
(laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě. Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. My tak činíme, ale týká se to zcela všech Li-ion akumulátorů od všech výrobců. Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco málo vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na na odkazu zde.
** Akumulátor neskladujte nikdy zcela vybitý, Před uskladněním nabíjte na 70 – 100%. Neskladujte v extrémních teplotách pod bodem mrazu a naopak ani při příliš vysokých teplotách nad 35°C (optimální teplota je 0-20°C). Oboje má významný vliv na životnost akumulátoru. Neskladujte ve vlhkém prostředí!
Pozn.: kapacita a tedy i dojezd při nízkých venkovních teplotách pod 0°C se znatelně snižují. Například při teplotě -10°C lze využít jen zhruba 60% kapacity akumulátoru. Jakmile je akumulátor opět provozován v teplotách nad 0°C, původní kapacita akumulátoru se obnoví.